Laatste uurtjes - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Hannah Steen - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Hannah Steen - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hannah

06 Januari 2008 | Nederland, Nieuwegein

Hoihoi,

welkom op mijn site waar ik de komende 3 maanden zal vertellen wat mij allemaal bezig houd in Ecuador!

Voor de mensen die het nog niet helemaal weten, ik ga eerst 1 maand bij een gastgezin wonen en spaanse les volgen! En vanaf begin februari ga ik tot begin april vrijwilligerswerk doen in een dagopvang voor gehandicapte kinderen.

Heel veel liefs Hannah

  • 06 Januari 2008 - 13:23

    Kevin:

    Succes daar!
    Ik ga je wel beetje missen hoor ;)

  • 06 Januari 2008 - 14:12

    Sanne Van Sluijs:

    Hoi Hannah, gaaf dat t er nu echt van gaat komen! Heel veel plezier toegewenst!

  • 06 Januari 2008 - 14:20

    Claudia:

    Heeey Hannah!! Echt super:) Veel plezier daar en ik zal je verhalen lezen :) Ben benieuwd hoe je het daar hebt...en als je terug bent en ik klaar ben met me stage gaan we samen met Maartje even date-en;)

    Succes daar!

  • 06 Januari 2008 - 14:23

    Joni:

    Heey Han!!

    Heel erg veel succes daar.
    Ik zal zeker je verhalen lezen!


  • 06 Januari 2008 - 15:08

    Vos:

    Hey hannah!
    we zullen je zeker gaan missen.
    ik hoop dat je vanacht een goede vliegreis heb. we zullen je elke dag blijven volgen via je site!
    heel heel heeel veel succes en plezier in ecuador!
    en doe een beetje voorzichtig he!

    (K) Kus!!

    PS.. wij zullen dat mannetje van je in de gaten houden:D

  • 06 Januari 2008 - 15:21

    Linda:

    leuk joh de site, had mijn zus ook toen ze in Australie zat.
    Wij zullen goed voor Sid zorgen hoor! :P ik maak wel een keer kipsate voor hem! haha

    heel veel plezier!

    xx linda

  • 06 Januari 2008 - 18:56

    Irene:

    Hey Hannah,

    Wist niet dat het al zo ver was joh...
    Maar heel veel plezier & succes daar!!
    En ik zal deze site in de gaten houden, ben benieuwd naar al je verhalen.

    XXX Irene

  • 06 Januari 2008 - 19:49

    Maartje:

    Heey meis,
    wat ontzettend gaaf zeg, gaat je avontuur bijna beginnen:)
    Ik wens je heel veel plezier en ga je zeker in de gaten houden!! Geniet ervan!
    Liefs Maartje

  • 06 Januari 2008 - 21:50

    Corine:

    Lieve Hannah,
    Op dit moment ga jij zo ongeveer de lucht in. Als je dit leest ben je een jet lag hopelijk al te boven en heb je kennis gemaakt met je tijdelijke tuis. Ik kan niet wachten op de eerste berichten!

    Liefs, Corine

  • 07 Januari 2008 - 06:51

    Janneke:

    Hoi Han,
    Heel veel succes en plezier daarzo. Hou ons op de hoogte van wat je allemaal doet.We zullen je missen!
    Liefs Janneke

  • 07 Januari 2008 - 14:13

    Wies En San:

    Hee chickiieeeee!

    Als het goed is ben je nu net geland...Pfoeh wat een lange vlucht zeg! Ben erg benieuwd hoe het daar is! Heel veel plezier en succes met de eerste kennismaking met je gastgezin, het land en uuh alles :)!
    Hou je ons op de hoogte? Dan doen wij dat ook bij jou :)!

    Dikke kus je chickie en haar chico;)

  • 08 Januari 2008 - 17:16

    Evelien En Ben:

    Hee Han, we hoorden dat je goed was aangekomen en dat je al lekker in het diepe bent gegooid met de spaanse taal. Maar dat goed zeker goed meis, gewoon ff oefenen en je lult ze allemaal onder tafel!

    Succes en veel plezier en tot mails, skypes, etc.

    Liefs Ben en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Hannah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 15205

Voorgaande reizen:

06 Januari 2008 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: