link van de fotos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Hannah Steen - WaarBenJij.nu link van de fotos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Hannah Steen - WaarBenJij.nu

link van de fotos

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hannah

15 Januari 2008 | Ecuador, Quito

Hey hey,

ben ik weer heeel kort even met een berichtje.

Op de volgende site heb ik mn fotos geplaatst.. krijgen jullie een beetje een indruk van Quito!!!

http://album.zoom.nl/user/hannahvdsteen

daarnaast heb ik 2 berichtjes geleden het verkeerde nummer gegegeven, het netnummer van ecuador klopt niet dat moet dus zijn

0059395299643

ik ben alleen super slecht bereikbaar zowel bellen als smsen. Dus ik moet het vooral hebben van bellen via msn of skype!

Voor zover weer mn berichtje!!! Liefs en xx

  • 16 Januari 2008 - 09:10

    Erik:

    Heey Hannah,

    Leuke foto's! Vind het leuk om steeds te lezen wat je hebt beleeft! Je houdt ons in ieder geval goed op de hoogte. Wel blijven doen hé!

    xxx Erik

  • 16 Januari 2008 - 17:25

    Janneke:

    Heey Han,
    Leuke foto's hoor! Heb ik ook een beeld hoe het daar uitziet en je kamer enz.
    Veel plezier en houdt ons op de hoogte:D
    Kus

  • 18 Januari 2008 - 14:02

    Judith:

    Hey Hannah,

    Ik heb ook eindelijk je site gevonden! Wat een avonturen maak je daar allemaal mee. Leuk om te kunnen lezen! Ik ben benieuwd naar wat er nog meer gaat komen.. Veel plezier nog!

    xx

  • 08 Februari 2008 - 19:55

    Greetje:

    Gave foto's heb je gemaakt daar. Ik heb vandaag pas je link gevonden. Veel plezier daar.

    Groetjes je ex-collega Greetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Hannah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 15198

Voorgaande reizen:

06 Januari 2008 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: